Bethesda: nie mogliśmy wcześniej wypuścić Fallout Shelter, byłby lincz

Fallout Shelter musiał być trzymany w tajemnicy do czasu ogłoszenia Fallouta 4 - uważa Pete Hines z Bethesdy.

Zapowiedź gry Fallout Shelter na urządzenia przenośne mogła nastąpić dopiero po oficjalnym ogłoszeniu Fallouta 4. - Gdybyśmy starali się to zrobić w zeszłym roku bez poinformowania, że Bethesda Game Studios robi Fallouta 4, gdybyśmy powiedzieli: "robimy grę na sprzęt mobilny i nazywa się Fallout Shelter", prawdopodobnie zostalibyśmy zlinczowani, prawda? - zauważa Pete Hines.

- Ludzie rzuciliby się na nas z widłami. "To nie Fallout, którego oczekiwaliśmy, dranie!". Dzięki temu, że obie gry ogłosiliśmy jednocześnie, nastawienie ludzi jest bliższe temu: "Dostaję to co chcę, a przy okazji w czasie oczekiwania mogę się zająć tą inna darmową rzeczą, w którą gra się całkiem przyjemnie" - obrazuje wiceprezes Bethesdy.

Stwierdza on również, że firma nie miała określonych oczekiwań względem Fallout Shelter i nie prowadziła żadnej kampanii marketingowej (oprócz ogłoszenia podczas konferencji na E3, rzecz jasna). Na pewnym etapie określone akcje zostaną jednak przeprowadzone. Gra nie zostanie też pozostawiona sama sobie.

- Chcemy ją wspierać zawartością, pomysłami i rzeczami, które chcemy spróbować. To nie ma być konkurent dla Game of War, Clash of Clans czy Boom Beach. Chcemy zrobić coś innego - dodaje Hines.

Źródło:
Patryk Purczyński - gram.pl


Klemens
2015-07-04 18:07:41